Montag, 14. April 2014

My Favourite Trends - Part 1 by Feli



Hi everyone, today I prepared a post for you that is a little different to the ones before! I thought about showing you the trends I like most this season and so combined pieces from different online shops that inspired me. I hope to inspire you with this post, too! Part 2 will be uploaded in a few days.
xx F
P.S.: Which is your favourite piece?

Ein liebes Hallo an alle! Heute habe ich mal einen etwas anderen Post für euch vorbereitet! Dabei habe ich mir nämlich überlegt, wie ich auch meine Lieblingstrends dieser Saison zeigen kann und hab schließlich meine Lieblingsteile aus allen möglichen Onlineshops zusammengesammelt, die mich so inspiriert haben. Ich hoffe auch euch mit diesem Post etwas inspirieren und auf den Sommer einstimmen zu können! Teil 2 folgt in den nächsten Tagen!
xx F
P.S.: Habt ihr euer Lieblingsteil schon gefunden?

I love pink!
Dress/Kleid: Hervé Léger (similar here)
Jacket/Jacke: Etro (similar here)
Skirt/Rock: Zara (similar here)
Bag/Tasche: Givenchy (similar here)
Necklace/Halskette: Accessorize (similar here)
Bracelets/Armbänder: Cruciani and Stella&Dot (similar here and here)
Ring/RingCada (similar here)
Nailpolish/Nagellack: Sally Hansen (similar here)


Old but gold...or silver or bronze or...
Jacket/Jacke: Saint Laurent (similar here)
Jumper/Pulli: Stelly McCartney (similar here)
Dresses/Kleider: Saint Laurent and Hervé Léger (similar here and here)
Shoes/SchuheJimmy Choo, Nicholas Kirkwood, Saint Laurent, Dries van Noten (similar hereherehere and here)
Trousers/Hosen: J Brand, Koral, Saint Laurent and Acne  (similar herehereherehere and here)
Bags/Taschen: Marni, Bottega Veneta, Miu Miu, Zara and Balenciaga (similar herehereherehere and here)
Watches/Uhren: Marc Jacobs, Michael Kors and Emporio Armani (similar hereherehere and here)


Jeanstrends
Waistcoat/Weste: AG Jeans (similar here)
Jacket/Jacke: AG Jeans (similar here)
Boots/Stiefel: Alexander McQueen (similar here)
Jeans (from left to right)/Jeans (von links nach rechts)Zara, Closed, True Religion, Balmain and Zara  (similar here, hereherehere and here)


A taste of mint
Lingerie/Spitzenwäscheset: H&M (similar here and here)
Bag/Tasche: Balenciaga (similar here)
Shorts/Shorts: T by Alexander Wang (similar here)
Necklace/HalsketteStella&Dot (similar here)
Top/Top: Christopher Kane (similar here)
Leatherpants/Lederhose: The Row (similar here)
Shoes/Schuhe: Jimmy Choo (similar here)
Sunglasses/Sonnenbrille: Linda Farrow (similar here)
Nailpolish/Nagellack: Essie (similar here)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen