Donnerstag, 1. Mai 2014

Outfit Review April



Hi guys, it's the 1st May today - the beginning of my favourite month in the year! For me May means flowers, the feeling of summer coming soon, the nature becoming green again and of course my birthday! I am so looking forward to it although I don't have big plans for my birthday this year. But one thing is sure: My family and I will fo to my favourite italian restaurant here in Munich. It is called Emporio Italiano and their "spaghetti vongole" are the best I ever ate in Germany! Whenever you're in Munich, don't miss out going there for lunch or dinner. Click here for their website!
Today I want to show you the outfits I wore in April. Which one is your favourite? Some new outfit posts of Antonia and me soon!!
xx Feli

Hi Leute, heute ist der 1. Mai - der Beginn meines Lieblingsmonat! Ich verbinde mit dem Mai immer Blumen, das Gefühl, dass der Sommer bald kommt, die Natur, die endlich wieder grün wird und natürlich meinen Geburtstag. Da freue ich mich natürlich riesig drauf, obwohl nichts Großes für diesen Tag geplant ist. Aber eine Sache ist sicher: Meine Familie und ich werden in meinem Lieblingsitaliener hier in München essen gehen. Er heißt Emporio Italiano und die "Spaghetti Vongole" dort sind die besten, die ich jemals außerhalb Italiens gegessen habe! Also wann immer ihr mal in München sein solltet, solltest ihr es nicht verpassen, dort Mittag- oder Abendessen zu gehen. Klickt hier für deren Website!
Im heutigen Post möchte ich euch übrigens nochmal die Outfits zeigen, die ich im April anhatte. Welches ist denn euer Favourit? Bald gibt's wieder neue Outfitposts von Antonia und mir!
xx Feli


Blazer/Blazer: Zara (similar here)
Top/Top: Zara (similar here)
Shorts/Shorts: Zara (similar here)
Shoes/SchuheZara (similar here)
Bag/Tasche: Zara (similar here)
Sunglasses/Sonnenbrille: Bijou Brigitte (similar here and here)
Bracelet/Armreif: Stella&Dot (similar here)
Lipstick/Lippenstift: M.A.C. (M.A.C. RED) (similar here)
Nailpolish/Nagellack: Sally Hansen (Stocking Nude) (similar here)



Skirt/Rock: Zara (similar here)
Top/Top: Zara (similar here)
Waistcoat/Weste: Brandy&Melville (similar here)
Shoes/SchuheZara (similar here)
Bag/Tasche: Zara (similar here)
Sunglasses/Sonnenbrille: Bijou Brigitte (similar here and here)
Bracelet/Armreif: Stella&Dot (similar here)
Nailpolish/Nagellack: Sally Hansen (Stocking Nude) (similar here)



Leather Jacket/Lederjacke: Rock 'n Blue (similar here)
Jacket Denim/Jeansjacke: Zara (similar here)
Shirt/Hemd: Zara (similar here)
Trousers/HoseAG Jeans (similar here)
Shoes/SchuheConverse (similar here)
Bag/Tasche: Pimkie (similar here)
Sunglasses/Sonnenbrille: Bijou Brigitte (similar here)
Necklace/Halskette: Stradivarius (similar here)
Nailpolish/Nagellack: Dior (similar here)



Jacket/Jacke: Zara (similar here)
Shirt/Bluse: Zara (similar here)
Trousers/Hose: Zara (similar here)
Shoes/SchuheZara (similar here)
Bag/Tasche: H&M (similar here)
Necklace/Halskette: Zara (similar here)
Bracelet/Armreif: *present* (similar here)
Nailpolish/Nagellack: Catrice Cosmetics (Sold out forever) (similar here)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen